неділя, 8 жовтня 2023 р.

Прийоми щодо розвитку мотивації та організації пізнавальної діяльності учнів.

 

Організація мотиваційної діяльності на уроках зарубіжної літератури як засіб організації пізнавальної діяльності учнів повинна сприяти тому, щоб дитина прагнула до нових знань, нових відкриттів, нової інформації.

Основними мотиваційними аспектами, до яких я звертаюся, є пізнавальний інтерес, проблемність і практичність знань та вмінь, які здобувають учні протягом уроку.

      Найчастіше мотивацію навчальної діяльності  реалізую  за допомогою таких прийомів:

- створення проблемної ситуації, для розв’язання якої потрібно засвоїти нове;

- бесіда про зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя, розкриття практичного значення його;

- вплив на емоційну сферу (прослуховування музичних творів, перегляд відео фрагментів, робота із репродукціями картин художників чи фотографіями тощо);

- робота з епіграфом уроку (афоризми, цитати тощо); 

- різні види рольових ігор (інсценізація, діалоги тощо).

      Формулюючи мотивацію навчальної діяльності учнів, учителю важливо враховувати вікові та індивідуальні особливості шкільного учнівського колективу.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар